Od maja 2021 r. do dziś
Co zamiast styropianu? Farba termoizolacyjna – jak ją wybrać? – obecnie strona pozycjonuje się na pierwszym lub drugim miejscu na kilka hasłem, w tym najważniejsze „farba termoizolacyjna”
Dlaczego ciepło jest jak Robert Lewandowski? – świetna klikalność w mediach społecznościowych. Otrzymałem wiele spontanicznych pochwał za ten tekst.
Jak zapobiec skraplaniu się wody na ścianach?
Czy 18 stopni wystarczy, aby czuć się jak w domu? Czym jest komfort termiczny i jak go podnieść?
3 rzeczy, które warto sprawdzić w swoim domu przed zimą, aby było w nim cieplej
Co mówią badania naukowe o farbie termoizolacyjnej. Część 2
Farba refleksyjna, czyli jaka? Właściwości, wykorzystanie i tajemnicze mikrosfery
Farbą termoizolacyjną można pomalować metal? Poznaj fakty i mity o termopowłokach
Termopowłoka – jak wykorzystać ją firmie. Poznaj 5 sposobów
Wiosenne prace z powłoką termoizolacyjną
Jak ocieplić dom i mieszkanie od środka? Farba termoizolacyjna wewnętrzna
Malowanie farbą termoizolacyjną – jak się przygotować?
Grunt – nowość w naszej ofercie! Poznaj jego właściwości i zastosowania!
6 zalet stosowania farb termoizolacyjnej GoTherm®
Jak zabezpieczyć dach przed ciepłem?
Termoizolacyjna masa uszczelniająca – charakterystyka i zastosowanie
Co badania naukowe mówią o farbie termoizolacyjnej?
Farba, która obniży temperaturę w Twoim domu i hali produkcyjnej
Wszystko, co chcielibyście wiedzieć o farbach termoizolacyjnych, ale baliście się zapytać
Jak zabezpieczyć ściany przed pleśnią i grzybem? Jak może w tym pomóc farba termoizolacyjna?
Pozycjonowanie: strona fcom.pro pokazuje się na pierwszych trzech miejscach na frazy takie jak: farby termoizolacyjne, farba termoizolacyjna, powłoka termoizolacyjna, termo farba, najlepsza farba termoizolacyjna, farba ocieplająca, termoizolacyjna masa uszczelniająca.
Od sierpnia 2020 do dziś.
Jak lean management pomaga motywować pracowników?
Jak lean management może pomóc w sukcesji? Poznaj wyzwania sukcesorów
Wskaźniki marketingowe z punktu widzenia zarządu
Co to są wskaźniki płynności finansowej
Wskaźniki logistyczne – które wybrać?
KPI na produkcji, które warto monitorować
Jak w 23 sekundy zobaczyć kondycję swojej firmy – Case Study HOCOMO
Rośniemy o 36% rocznie – jakie usprawnienia pozwalają nam osiągać takie wyniki – Case Study POLTRA
Leannowacje, czyli technologie i trendy w szczupłym zarządzaniu
Ile nóg ma pies statystyka? Czyli jak wykorzystać metody szacowania do tworzenia i przewidywania KPI
Jakie są wskaźniki satysfakcji klienta? Jak sprawdzić lojalność?
KPI w sprzedaży – jak je podnieść?
Przepis na innowacyjne przedsiębiorstwo, czyli strategia grupy CCC
7 klasycznych i 2 współczesne marnotrawstwa w firmach produkcyjnych
Krótka historia lean management
Standaryzacja, wskaźniki i kierunki rozwoju działu utrzymania ruchu.
Przestań walczyć z oporem, czyli jak z sukcesem wprowadzić zmianę w firmie rodzinnej?
Jak zespół lean poprawił wydajność w e-commerce o 20%? Przykład firmy Ingram Micro Fulfilment
Zanim przejmiesz stery, ustaw swój kokpit. Zarządzanie wizualne i wskaźniki dla sukcesorów
Jakie wskaźniki lean możesz wdrożyć w swojej firmie? Część 1
Jakie wskaźniki lean możesz wdrożyć w swojej firmie? Część 2
Artykułu na blog firmowy Higma Service oraz strony docelowe tworzone dla firmy:
Po co, kiedy i gdzie stosować odświeżacze powietrza?
Kiedy myć a kiedy dezynfekować ręce?
Naukowe dane na temat skuteczności oczyszczaczy powietrza
Tam, gdzie nie dociera bawełna – zalety czyściw Tork
Czyściwo przemysłowe i techniczne – w jakich zadaniach sprawdzi się najlepiej?
Maszyny czyszczące na duże i wielkie powierzchnie
Małe i średnie maszyny czyszczące
7 elementów, po których poznasz, że sprzątasz profesjonalnie
Facebook Higma Service (pisany zespołowo)
Od stycznia 2016 r. do grudnia 2020 r.
EKOlogiczny w biznesie – projekt w ramach CSR, w którego rozwijaniu brał udział cały zespół marketingu, w tym ja.
Celem projektu jest szeroko rozumiana edukacja pracowników i firm w zakresie edukacji ekologicznej. W ramach działań z tym związanych tworzyliśmy treści na blog oraz organizowaliśmy konferencje.
Byłem również jednym z organizatorów konferencji „Czyste Powietrze” (więcej o konferencji tutaj).
Strony wykonane przeze mnie w Word Press:
Opolskie Centrum Podologii + pozycjonowanie (Strona wyświetla się na pierwszym miejscu na frazę „podolog opole” i jest w pierwszej trójce jeżeli chodzi o główne problemy z jakimi zgłaszają się klienci gabinetu.
Bartosz Ogonowski
tel. 698 616 345
Cognitemo NIP: 7542797895