Portfolio - Bartosz Ogonowski - Content Marketing i Social Media

Dla fcom.pro

Od maja 2021 r. do dziś

Co zamiast styropianu? Farba termoizolacyjna – jak ją wybrać? – obecnie strona pozycjonuje się na pierwszym lub drugim miejscu na kilka hasłem, w tym najważniejsze „farba termoizolacyjna” 

Dlaczego ciepło jest jak Robert Lewandowski? –  świetna klikalność w mediach społecznościowych. Otrzymałem wiele spontanicznych pochwał za ten tekst. 

Farba refleksyjna, czyli jaka? Właściwości, wykorzystanie i tajemnicze mikrosfery

Farbą termoizolacyjną można pomalować metal? Poznaj fakty i mity o termopowłokach

Termopowłoka – jak wykorzystać ją firmie. Poznaj 5 sposobów

Wiosenne prace z powłoką termoizolacyjną

Jak ocieplić dom i mieszkanie od środka? Farba termoizolacyjna wewnętrzna

Malowanie farbą termoizolacyjną – jak się przygotować?

Grunt – nowość w naszej ofercie! Poznaj jego właściwości i zastosowania!

6 zalet stosowania farb termoizolacyjnej GoTherm®

Jak zabezpieczyć dach przed ciepłem?

Termoizolacyjna masa uszczelniająca – charakterystyka i zastosowanie

Co badania naukowe mówią o farbie termoizolacyjnej?

Farba, która obniży temperaturę w Twoim domu i hali produkcyjnej

Wszystko, co chcielibyście wiedzieć o farbach termoizolacyjnych, ale baliście się zapytać

Jak zabezpieczyć ściany przed pleśnią i grzybem? Jak może w tym pomóc farba termoizolacyjna?

Strony na Facebook LinkedIn (nie są to obecnie główne kanały komunikacji tej firmy). 

Pozycjonowanie: strona fcom.pro pokazuje się na pierwszych trzech miejscach na frazy takie jak: farby termoizolacyjne, farba termoizolacyjna, powłoka termoizolacyjna, termo farba, najlepsza farba termoizolacyjna, farba ocieplająca, termoizolacyjna masa uszczelniająca. 

Dla Lean to Win

Dla Higma Service

Artykułu na blog firmowy Higma Service oraz strony docelowe tworzone dla firmy: 

Po co, kiedy i gdzie stosować odświeżacze powietrza?

Kiedy myć a kiedy dezynfekować ręce?

Jak napisać plan higieny?

Jak prać mopy i ścierki?

Naukowe dane na temat skuteczności oczyszczaczy powietrza

Świat ręczników papierowych

Tam, gdzie nie dociera bawełna – zalety czyściw Tork

Czyściwo przemysłowe i techniczne – w jakich zadaniach sprawdzi się najlepiej?

Maszyny czyszczące na duże i wielkie powierzchnie

Małe i średnie maszyny czyszczące

7 elementów, po których poznasz, że sprzątasz profesjonalnie

Facebook Higma Service (pisany zespołowo)

Od stycznia 2016 r. do grudnia 2020 r.

EKOlogiczny w biznesie – projekt w ramach CSR, w którego rozwijaniu brał udział cały zespół marketingu, w tym ja. 

Celem projektu jest szeroko rozumiana edukacja pracowników i firm w zakresie edukacji ekologicznej. W ramach działań z tym związanych tworzyliśmy treści na blog oraz organizowaliśmy konferencje. 

strona www projektu

strona na Facebooku

Byłem również jednym z organizatorów konferencji „Czyste Powietrze” (więcej o konferencji tutaj). 

Strony www

Strony wykonane przeze mnie w Word Press: 

Opolskie Centrum Podologii + pozycjonowanie (Strona wyświetla się na pierwszym miejscu na frazę „podolog opole” i jest w pierwszej trójce jeżeli chodzi o główne problemy z jakimi zgłaszają się klienci gabinetu. 

Kokpit Zarządzania Biznesem

Almark Meble 

Landing Page – Tektura w kartonach

Artykuły naukowe

Bartosz Ogonowski

tel. 698 616 345

LinkedIn

Cognitemo NIP: 7542797895